Zástupci firmy CALUMA, vlastníci a provozovatele pavilónových objektů a podzemního parkování na náměstí Dr. Milady Horákové v Karlových Varech, požádali KAM KV o návrh konceptu pro jednotně uspořádané reklamy rozličných nájemních provozů sídlících v pavilonech. Stávající živelná reklama negativně ovlivňuje vzhled a atmosféru nejen pavilónových objektů, ale i celek tohoto pro Karlovy Vary důležitého veřejného prostoru. KAM KV se této výzvy ujal a aktivně podporuje iniciativu vlastníků záměr stávající objekty postupně zatraktivnit,
a přispět tak společně se zamýšlenou úpravou veřejného prostranství k oživení této pro centrum Karlových Varů významné lokality. Společně s designovým studiem PROTEBE live vypracoval ideový návrh jednotného uspořádání reklamy, který bude-li realizován, bude prvním krokem k vizuální revitalizaci tohoto důležitého veřejného prostoru. Pavilóny jsou také nástupním a výstupním prostorem do podzemního parkoviště. KAM KV ilustruje na příkladech realizovaných obdobných projektů možnosti sanace a vizuálního faceliftu parkovacích prostorů. Aby byly moderní veřejné parkovací domy pro uživatele atraktivní, musí jejich prostory vyvolat u uživatelů pocit bezpečí a komfortu.
Toto doporučení si můžete prohlédnout vpravo v záložce Dokumenty.